ششمین نمایشگاه خودرو، قطعات یدکی، لاستیک و رینگ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل در این نمایشگاه که دیروز آغاز به کار کرد، انواع خودروهای داخلی و خارجی، قطعات یدکی و ملحقات آن به معرض نمایش گذاشته شده است که علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان بیش از هشت استان کشور و نمایندگی سه شرکت خارجی جدیدترین محصول و دستاوردهای خود را به معرض نمایش و دید گذاشتند.

مهدی خدمتی افزود: این استان‌ها شامل تهران، قم، خراسان رضوی، کرمان، اراک، زنجان، آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل هستند که جدیدترین محصولات را به همراه نمایندگی سه شرکت خارجی با تکنولوژی‌های مدرن در معرض دید عموم گذاشتند.

وی یکی از فلسفه‌های راه‌اندازی چنین نمایشگاه‌ها را ارایه جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی توصیف کرد و گفت: در تحقق شعار سال و مطالبه مقام معظم رهبری بیشترین تأکید ما دعوت از تولیدکنندگان داخلی است که در این زمینه از اکثر شرکت‌ها و کارخانجات تولید خودرو در کشور به ویژه ایران خودرو و سایپا دعوت به عمل آمده تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل با اشاره به تخصصی بودن گمرک استان در واردات و ترخیص خودروهای خارجی و عرضه آن به مناطق مختلف کشور افزود: این یک حسن و امتیاز خوبی است تا اسباب تحرک و پویایی گمرک استان را در واردات و تجهیز خودروهای خارجی شاهد باشیم./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.