استان فارس در اجرای پزشک خانواده شهری در کشور پیشرو است که این مسئله نتیجه همکاری و همدلی مسئولان و خدمتگزاران مردم در استان فارس می باشد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل ، معاون اول رئیس جمهور در آیین گشایش برنامه پزشک خانواده شهری در استان فارس، گفت: با همدلی، برادری و همکاری مسئولان و مردم در فارس، این استان به عنوان نخستین استان کشور اجرا کننده پزشک خانواده شهری شده که زمینه از بین رفتن سرگردانی مردم را در عرصه سلامت به دنبال دارد.

محمد رضا رحیمی اظهار داشت: این برنامه موجب صرف جویی در دارو، هزینه های درمانی و دقت می شود که در تامین آسایش و امتیت مراجعه کنندگان تاثیر گذار است.

رحیمی بیان کرد: هر طرح بزرگی که اجرا می شود و تغییراتی را به دنبال دارد همواره موافقان و مخالفانی دارد که طرح پزشک خانواده هم این گونه بوده است.

وی گفت: دولت های نهم و دهم مجری طرح های بزرگ و خطر پذیر بوده است که اجرای پزشک خانواده هم  از جمله آنها است که امیدواریم با موفقیت زمینه خدمت گزاری بیشتر به مردم را فراهم کند.

رحیمی افزود: پزشک خانواده شهری با پیشتازی استان فارس به زودی در کل کشور اجرایی می شود و بسیاری از هزینه های نابجا را از بین می برد که موجب آسایش خانواده ها خواهد شد./ع


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار