نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر مردم مواظب نباشند و همراهی نکنند بزرگترین انقلاب‌ها هم سقوط می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام علی سعیدی در پایان راهپیمایی عفاف و حجاب مردم نیشابور افزود: اگر اهل بیت(ع) نبودند انقلاب پیامبر اکرم(ص) نیز کاملا سقوط می‌کرد.

او اظهار داشت: مردم بعد از پیامبر(ص) دور علی(ع) را نگرفتند و حتی خواص آن زمان نیز در حمایت از مولا کوتاهی کردند و فقط حضرت زهرا(س) حامی ولایت بود.

وی سخت‌ترین مرحله هر انقلاب را انتقال رهبری اول به رهبری دوم بیان داشت و گفت: بسیاری از مسلمانان صدر اسلام در این مرحله شکست خوردند.

وی انتخاب مقام معظم رهبری را پیچ بسیار سختی برای انقلاب توصیف کرد و بیان داشت: انقلاب ایران از این مرحله به خوبی رد شد و مردم خوب تشخیص دادند و دور ولایت را گرفتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه رمز بقای انقلاب نقش مردم است، تصریح کرد: با محوریت رهبری و حضور مردم در برنامه‌ها، مردم در 9 دی تمام گرد و غبارهای انقلاب را پاک کردند.

سعیدی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه آمریکا گفته است عجیب است که تمام دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا یک سال زحمت می‌کشند و رهبر انقلاب اسلامی با یک سخنرانی یک ساعته همه را خنثی می‌کند./س


برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.