سرمربي تيم واتر پلوي فولاد ماهان با اشاره به تعويق ليگ برتر واترپلو اظهار داشت:بايد شرايط تيمي خود را حفظ كنيم .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان در شرايطي كه پيش از اين قرار بود رقابتهاي ليگ برتر واترپلوي باشگاه هاي كشورمان از روز جمعه بيست وسوم تيرماه آغاز شود سازمان ليگ برتر واترپلو از برگزار نشدن اين ديدارها در زمان ذكر شده به دليل آماده نبودن بسياري از تيم هاخبر داد.

در همين خصوص حميد شب انگيز سرمربي تيم واترپلوي فولاد ماهان گفت:تمرينات فولاد ماهان از بيستم فروردين ماه آغاز گرديد و بر همين اساس و با توجه به اينكه نزديك به نود درصد از بازيكنان فصل قبلي را در اختيار داريم آمادگي كاملي براي آغاز رقابت هاي ليگ داشتيم.در واقع طي هفته هاي گذشته تمام برنامه ريزي ما براي آغاز رقابت ها در تير ماه بود كه به هر ترتيب با نظر فدراسيون اين بازي ها مقرر شد در شهريور ماه شروع شود.

وی كه دو قهرماني متوالي با فولاد ماهان را در كارنامه دارد در ادامه اظهار داشت:اگر مسابقات در همين تيرماه آغاز مي شد براي ما بهتر بود اما تعطيلي رقابت ها در ماه مبارك رمضان هم مي تواند مفيد باشد.

شب انگيز در خاتمه گفت:در شرايط فعلي مجبوريم با ادامه تمرينات شرايط بدني و همچنين برنامه هاي تاكتيكي تيم را حفظ كنيم تا با آمادگي كامل طبق گفته مسئولين فدراسيون از شهريورماه به مصاف حريفان برويم./س

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.