فرمانده پاسگاه پلیس راه جاجرود، تغییر مکان این طرح از سه‏ راهی کریتون رودهن به ابتدای رودهن را پیشنهاد کرد.

سید غلا معلی نوربخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این امر برای تعدیل ترافیک ایام تعطیل این محور مهم و پر ازدحام استان تهران و کشور صورت اجرایی به خود می‏ گیرد.

وی ادامه داد: نزدیک به دو دهه اخیر شاهد اجرای طرح یک‏ طرفه‏ سازی محور هراز هستیم.

نوربخش اضافه کرد: در سالیانی متمادی، طرح یک ‏طرفه‏ سازی محور هراز از سه ‏راهی منطقه کریتون رودهن اجرا می‏ شد.

وی درباره مزایای این تغییر محل اجرای طرح یک ‏طرفه ‏سازی محور هراز خاطرنشان کرد: اگر این پیشنهاد با هماهنگی پلیس راهور و پلیس راه صورت اجرایی به خود گیرد، در آن صورت می ‏توان مشکلات بسیاری را از سر راه مردم برداشت.

نوربخش تصریح کرد: متاسفانه در برخی مواقع مردم با شرایطی دشوار تا 10 کیلومتر وارد محور هراز می‏شوند و پس از اطلاع از انسداد و یک ‏طرفه شدن آن ملزم به بازگشت می‏ شوند.

فرمانده پاسگاه پلیس راه جاجرود افزود: حال این بازگشت اجباری علاوه بر ایجاد نارضایتی در مردم موجبات تشدید بار ترافیکی این محور در لاین برگشت را نیز فراهم می‏ سازد.

وی، اغلب مسافران راهی به نواحی شمالی کشور از محور های شمال شرق استان تهران را گردشگرانی به دنبال نواحی خوش آب و هوا برای تفریحی سالم به همراه خانواده خواند.

نوربخش تصریح کرد: با وجود چنین شرایطی و در صورت اجرای طرح یک ‏طرفه ‏سازی محور هراز به جای سه‏ راهی کریتون رودهن از ابتدای محور درون شهری رودهن می‏توان فرصت تغییر مسیر از این محور به جاده دماوند ـ فیروزکوه را برای گردشگران فراهم ساخت.

فرمانده پاسگاه پلیس راه جاجرود اضافه کرد: بدین ترتیب علاوه بر رفاه حال مسافران، در مصرف سوخت خودرو و همچنین وقت مردم نیز صرفه‏ جویی صورت می ‏گیرد./س

برچسب ها: هراز ، رودهن ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.