رئیس منابع انسانی شرکت پالایش شهید هاشمی نژاد از عقد قرارداد مستقیم با نیروهای شرکتی در پالایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سید ماشاالله بامشکی در جلسه میثاق کارکنان پالایشگاه با بیان این مطلب گفت: پیرو مصوبه هیات دولت در رابطه با لغو قراردادهای پیمانکاری و انعقاد قرارداد مستقیم با نیروهای پیمانکاری در تاریخ دوم اسفندماه سال گذشته دستورالعملی از طریق وزارتخانه مبنی بر انعقاد قرارداد مستقیم دریافت کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس این دستورالعمل نیروهای شاغل در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در دو گروه تعاونی و قرارداد مستقیم دسته بندی شدند.

بامشکی با بیان این که گروه قرارداد مستقیم به چندگروه تقسیم شدند تصریح کرد: در خصوص شرایط اخذ قرارداد مستقیم با نیروهای با مدرک فوق دیپلم و بالاتر که سابقه یکسال کار با شرکت ها در پیمان های جاری را دارند و کار انها مرتبط با رشته تحصیلی می باشد انعقاد قرارداد مستقیم انجام می شود که در این بخش با 126 نفر قرار داد مستقیم بسته شده است.

بامشکی بیان کرد: همچنین کسانی که دارای مدرک دیپلم هستند و 10 سال سابقه کار متوالی دارند شناسایی و مستندات جمع آوری شده است همچنین در رابطه با فرزندان شهدا و جانبازان در این گروه در تحقیق برای انعقاد قرارداد هستیم.

وی اضافه کرد: در این گروه قرارداد قانون کار لحاظ و افراد از مزایای قانون کار بهره مند و خدمات درمانی بر عهده سازمان تامین اجتماعی می باشد.

این مقام مسئول با بیان این که در حال حاضر 254 مجوز گرفته شده است بیان داشتک هم اکنون از این تعداد 126 مجوز منعقد شده است و با سایر کارکنان در حال انعقاد قرارداد هستیم.

بامشکی خاطر نشان کرد: بنابراین در حوزه های مختلف اعم از کارکنان با مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد قرارداد مستقیم بسته خواهد شد.

رئیس منابع انسانی شرکت پالایش شهید هاشمی نژاد تاکید کردک در رابطه با بحث قراردادها با 69 نفر با مدرک دیپلم، 97 نفر با مدرک فوق دیپلم و  نفر با مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر قرارداد مستقیم بسته می شود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.