همه ساله در راستای ارتباط و تعامل موثر صنعت و دانشگاه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از بین دانشجویان رشته های مرتبط با صنعت نفت و گاز و بنا به معرفی دانشگاه ها اقدام به پذیرش دانشجویان برای طی دوره کارآموزی می نماید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد،رئیس بخش آموزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با اعلام این خبر افزود: امسال نیز تعداد 56 نفر از دانشجویان رشته های مهندسی شیمی، پالایش، مکانیک، برق و ابزاردقیق از دانشگاه های معتبر جهت کارآموزی دوره پذیرفته و ابتدا طی سه روز با شرکت در دوره HSE به منظور آشنایی با مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست و دستور العمل های ضروری و مقابله با بحران های احتمالی نشت گاز و SH2 با شرکت در کلاس های مربوطه به فراگیری این مقررات پرداختند و پس از طی دوره جهت کاراموزی به واحدهای مربوطه مراجعه می نماید.

سعید جولایی ادامه داد: اداره آموزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به عنوان هماهنگ کننده و متولی پذیرش طی یک دوره 45 روزه و برنامه ریزی های لازم با ارائه دروس مختلف عملی و نظری زمینه آشنایی پذیرفته شدگان را با فرآیندهای مختلف پالایش گاز فراهم می نماید. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.