زمان اعزام سه ورزشكار كرمانشاهی 'ندا شهسواری، كیانوش رستمی و علی مظاهری' به مسابقات المپیك 2012 لندن مشخص شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

تیم های المپیكی ایران قرار است در قالب 11 گروه و بتدریج در روزهای 29 تیر تا 15 مرداد به لندن محل برگزاری بازی های المپیك 2012 اعزام شوند.

كرمانشاه در رقابت های المپیك 2012 لندن علاوه بر سه ورزشكار راه یافته به این رقابت ها، كوروش باقری را نیز به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری كشورمان در راس این تیم می بیند.

بر این اساس 'ندا شهسواری' پینگ پنگ باز كرمانشاهی كه اولین سهمیه تاریخ این رشته در بخش بانوان را كسب كرد در گروه دوم اعزامی قرار گرفته و روز دوشنبه (دوم مرداد)، كشورمان را به مقصد لندن ترك می كند.

علاوه بر شهسواری، نوشاد عالمیان نیز در بخش آقایان به همراه محمد زارع پور (رییس فدراسیون) و مهرداد بابادی وند به عنوان مربی راهی مسابقات المپیك می شود.

تیم ملی وزنه برداری ایران نیز سومین گروه اعزامی ورزشكاران كشورمان به مسابقات المپیك خواهند بود كه بر این اساس، كوروش باقری سرمربی كرمانشاهی این تیم در گروه نخست اعزامی تیم وزنه برداری ایران به همراه رییس فدراسیون و پنج نفر دیگر از وزنه برداران و مسوولین این تیم روز چهارشنبه (چهارم مرداد) عازم لندن خواهد شد.

همچنین در این روز (دوم مرداد) تیم ملی بوكس ایران نیز كه 'علی مظاهری' بوكسور كرمانشاهی وزن 91- كیلوگرم را در تركیب خود می بیند، عازم لندن محل برگزاری مسابقات المپیك خواهد شد.

احسان روزبهانی، امین قاسمی پور، مهدی طلوتی و علی مظاهری اعزای تیم ملی بوكس ایران را تشكیل می دهند كه قرار است با سرمربی گری حسین نهرودی و مربی گری منوچهر مقصودی در مسابقات المپیك شركت می كنند.

اما گروه دوم وزنه برداران اعزامی كشورمان به المپیك كه كیانوش رستمی وزنه برداركرمانشاهی نیز در آن قرار دارد روز شنبه (هفتم مرداد) كشورمان را به مقصد لندن ترك خواهد كرد.


مسابقات المپیك 2012 لندن قرار است طی روزهای ششم لغایت بیست و دوم مرداد ماه سال جاری برگزار شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.