شبکه تلويزيوني سوريه گزارش داد: قطر به دخالت در امور داخلي کشورهاي عربي خليج فارس متهم است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ قطر از شبکه هاي تروريستي در شماري از کشورهاي عربي حمايت مالي مي کند تا اين کشورها را به بي ثباتي بکشاند و طرح هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي را اجرا مي کند.

 يک شبکه تروريستي که از حمايت مالي قطر برخوردار است در امارات عربي متحده کشف شده است. اعضاي اين شبکه به فعاليت هاي تروريستي خود به سود رژيم قطر اعتراف کرده اند.

رنا ابودياب گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين زمينه افزود: سرگئي لاوروف وزير خارجه روسيه که يکي از معروف ترين ديپلمات هاي جهان است در واکنش به همتاي قطري خود که از کوچک بودن کشورش در رنج و عذاب است، گفت« تفاوتي ميان کشورهاي بزرگ و کوچک وجود ندارد و تنها فرق در بزرگي و کوچکي خردي است که بر اين کشورها حکومت مي کند». قطر که با  احساس خود بزرگ بيني روبرو است دارايي هاي ملت اين کشور را در خدمت سياست هاي اربابان آمريکايي و غربي خود قرار داده است.

 مقامات قطري گمان مي کنند با دلارهاي نفتي و مزدوري براي آمريکا داراي جايگاهي در جهان شده اند.

مسئله جديد درباره سياست هاي حکام قطر اين است که يک شبکه تروريستي را به کشور امارات فرستادند تا اين کشور را به بي ثباتي بکشانند. اعضاي اين شبکه براي مقامات امنيتي امارات اعتراف کردند مقامات قطري آنان را به امارات فرستادند و منتظر دستورات از دوحه بودند.

اين اقدام قطر، مقامات امارات را شوکه کرده است  که چگونه قطر که يکي از اعضاي شوراي همکاري خليج فارس است به خود اجازه مي دهد در امور داخلي ديگر عضو اين شورا دخالت کند به ويژه آنکه امارات در شمار زيادي از محافل ضد سوري قطر شرکت کرده است.

وليعهد امارات شتابزده از باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا خواست امارات را از شر سياست هاي خصمانه قطر نجات دهد. منابع آگاه به روزنامه المنار فلسطيني گفتند شبکه هاي تروريستي ديگري نيز از سوي قطر حمايت مالي مي شوند که در عمان،کويت و کشور عربي ثالثي  حضور دارند. هدف اقدامات قطر ايجاد هرج و مرج بي ثباتي و انفجار در اين کشورها است.

برچسب ها: قطر ، سوریه ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار