معاون ورزشی سابق اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی پس از برکناری از سمتش، گفت: باقی ماندنم در معاونت ورزشی منع قانونی داشت و برای رفتن با من صحبت شده بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، هفته گذشته در حالی که محمدرضا خوش‌باطن به همراه تیم ملی شنای جانبازان ایران در آلمان بود، خبر برکناری او از معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی اعلام و خسرو منعمی جایگزین او شد.

 این نحوه برکناری خوش‌باطن مورد انتقاد رسانه‎ها قرار گرفت اما، وی گفت، برکنار نشده بلکه از این معاونت رفته است و این تغییر با هماهنگی با او قبل از سفرش به آلمان صورت گرفته است.

محدرضا خوش‌باطن در این ارتباط گفت: نوع استخدام من مشمول قانون کار است و استخدام کشوری نیستم و تا به حال هم حکمی نداشتم و تنها با ابلاغ در سمت معاونت قرار داشتم اما با تغییر سازمان تربیت‌بدنی به وزارت ورزش و جوانان، چارت سازمان تغییر کرد و بر اساس قانون و چارت سازمانی جدید، برای احراز سمت‎های کلیدی مانند معاونت شرایطی لازم است که من ندارم.

وی افزود: در چارت جدید وزارتخانه بسیاری از موارد تغییر کرده است و به‌عنوان مثال معاونت ورزش بانوان حذف شده و به گروه تغییر یافته است.

خوش‌باطن ادامه داد: برای سمت‎های کلیدی هم شرایطی برای احراز تعیین شده است از جمله می‌توان به دارا بودن مدرک لیسانس و استخدامی در قالب قانون استخدام کشوری اشاره کرد که من به دلیل نوع استخدام شامل این شرایط نمی‎شوم.

وی تاکید کرد: قبل از سفرم به کشور آلمان آیین‌نامه این تغییرات ابلاغ شده بود و من از آن با خبر بودم و مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این ارتباط با من صحبت کرده بود و در جریان این تغییر بودم و این طور نبود که در کشور آلمان از آن با خبر شوم.

وی افزود: هیچ مشکلی با مدیرکل ورزش و جوانان استان ندارم و با او صحبت کرده‎ام و در این چند ماه باقی مانده تا بازنشستگی‎ام به‌عنوان مشاور مدیرکل و مسئول روابط عمومی این اداره‌کل فعالیت خواهم کرد و هر جایی دیگری که به من نیاز داشته باشد حاضرم خدمت کنم./ج1

برچسب ها: مشهد ، معاونت ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.