رمان " ابداع مورل" از شنبه 17 تیرماه، ساعت 23:30 در کتاب شب رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 خوانده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن حکیم معانی، سردبیر این برنامه از پخش اثر آدولفو بیوئی کاسارس  در رادیو تهران خبر داد و یادآور شد: برنامه "کتاب شب" کاری از گروه شامگاهی است که هر هفته یک رمان یا داستان از نویسندگان به نام ایرانی و خارجی را از ساعت 23:30 تا 24 روایت می کند. هر جمعه کتاب خوانده شده با حضور کارشناس برنامه نقد و بررسی می شود. این هفته رمان " ابداع مورل" اثر آدولفو بیوئی کاسارس از شنبه 17  تیرماه در برنامه کتاب شب خوانده می شود.

وی افزود: ابداع مورل نوشته نويسنده آمريكاي لاتين آدولفو بيويي ساكارس روزنامه‌نگار، شاعر و نویسنده داستان های علمی تخیلی است. کاسارس کار نوشتن را از اوایل دهه۳۰ آغاز کرد عمده شهرت وی برای رمان ابداع مورل است. از جمله آثاري است كه در قالب رماني علمي‌ـ تخيلي از منظري ديگر به اين مقوله مي‌پردازد.

داستان در جزيره‌اي متروك اتفاق مي‌افتد و راوي كه متهم فراري پناه برده به جزيره است به روايتگري مسائل عجيب و غريب اين سرزمين مي‌پردازد. جايي كه 2 خورشيد و 2 ماه در آسمانش حضور دارند، در اين جنگل حضور عناصر مافوق طبيعي به سبك و سياق بسياري از آثار رئاليسم جادويي به دور از باورپذيري نيست.

محمود احمدی تهیه کننده، بهروز رضوی گوینده، احسان پویا کارشناس و منتقد، معصومه خادم‌نیا محمدرضا گودرزی و مریم نیک‌رو نویسنده در این برنامه همکاری دارند.

کتاب شب را هر شب از موج اف.ام ردیف 94 یا موج ای.ام ردیف 1332 ساعت 23:30 تا 24 از شبکه رادیو تهران بشنوید. مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره 30000955 یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir  وب سایت رادیو تهران می‌توانند رمان‌های مورد علاقه و دیدگاه های خود را مطرح کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار