معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به امر مسکن شده و 9 هزار واحد مسکونی در عنبرآباد احداث و بهسازی شدند.

به گزارش گروه استان هاي بياشگاه خبرنگاران ، جواد کمالی صبح امروز در شورای مسکن این شهرستان با بیان اینکه مسکن یکی از ضروریات هر جامعه است، اظهار داشت: در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به امر مسکن شده و اقدامات قابل تحسینی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: در سطح شهر و روستاهای عنبرآباد نیز احداث و بهسازی مسکن از پیشرفت خوبی برخوردار است و مسئولان تلاش‌های قابل توجهی در این زمینه انجام داده‌اند.

کمالی با بیان اینکه 9 هزار واحد مسکن در عنبرآباد احداث و بهسازی شدند، تصریح کرد: این امر نتیجه همکاری و هماهنگی مسئولان این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: برای جذب سهمیه مسکن بنیاد مسکن و بانک‌های عامل این شهرستان باید حداکثر تا پایان مرداد‌ ماه سال جاری نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: واگذاری زمین مسکونی در روستاها باید از طریق بنیاد مسکن انجام شود و از واگذاری زمین از طریق سایر دستگاه‌ها، شوراها و دهیاران جلوگیری می‌شود.

کمالی ابراز داشت: متولی قانونی واگذاری زمین مسکونی در روستاها بنیاد مسکن است که باید این موارد برای جلوگیری از بروز مشکل در آینده رعایت شود.

وی اذعان داشت: بنیاد مسکن عنبرآباد باید نسبت به اخطار واحدهای مسکن شهرک تحل‌آباد که دریافتی اقساط برابری دارند، اقدام کند و پیشرفت فیزیکی این واحدها بر اساس پرداخت اقساط ادامه پیدا کند./ج1

برچسب ها: کرمان ، بهسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.