معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با هدف تنظیم بازار گوشت مرغ روزانه 25 تن کشتار روز با قیمت مصوب در استان اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل محمد اسمعیلی دیروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان اردبیل افزود: سیاست دولت و برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت تنظیم بازار گوشت مرغ و گوشت قرمز است تا با ساماندهی شبکه توزیع بتواند از افزایش قیمت‌های کاذب در بازار جلوگیری کند.

وی به مردم اطمینان داد با تأمین نهاده‌های اولیه مرغداری‌ها و برداشت صاحبان مرغداری‌ها از جوجه‌ریزی‌های ماه‌های گذشته، انتظار می‌رود به سرعت قیمت‌ها پایین آمده و به نرخ مصوب برسد.

اسمعیلی همچنین افزود: مردم نباید در خرید گوشت مرغ مازاد بر نیاز خود اصرار داشته باشند چرا که قرار است ظرف روزهای آینده تا برقراری وضعیت آرام در بازار مرغ کشتار روز و گرم عرضه شود تا مشکلات و نارضایتی‌ها در این حوزه به حداقل برسد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه گفت: با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و مایحتاج مردم در آستانه ماه مبارک رمضان قیمت‌ها کنترل شده و مردم با آسودگی خاطر مایحتاج خود را تأمین کنند./س 

برچسب ها: اردبیل ، توزیع ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.