فیلم سینمایی "دامنه های سفید" به کارگردانی محمد ابراهیم معیری در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به نمایش در می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی،‌ کارگردان این فیلم گفت: دامنه های سفید داستان یک عقاب باستانی ایرانی را به تصویر می کشد که توسط عده ای به سرقت می رود و چند کودک به همراه خانواده خود تلاش می کنند تا این عقاب را به آشیانه خود برگردانند.
معیری افزود: ‌در فیلم دامنه‌های سفید تلاش کردیم تا علاوه بر مخاطبان کودک و به ویژه نوجوانان، داستان برای خانواده ها نیز جذاب باشد تا فیلم بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند. در این فیلم از یک عقاب دست آموز استفاده کردیم که امیر رهبری آن را برای بازی آماده می کرد.
 وی خاطر نشان کرد: تدوین فیلم توسط حسن حسندوست به پایان رسید و امیر حسین قاسمی صداگذاری آن را آغاز کرده است. همچنین ناصر شکرایی قرار است موسیقی فیلم دامنه های سفید را بسازد. فکر می کنم این فیلم تا دو ماه آینده آماده نمایش باشد.
فیلم دامنه های سفید که تهیه کنندگی آن را بهروز رشاد به عهده دارد با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می شود و قرار است اولین نمایش آن در بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان باشد.
در دامنه های سفید بازیگرانی چون مهدی میامی، علیرضا اوسیوند، هادی دیباجی،‌ الهام چرخنده و بازیگران نوجوانی چون ملیکا ناظری و سهند جاهدی نقش آفرینی  می کنند.
محمد ابراهیم معیری آثاری چون "کتونی سفید"، "گلوگاه" و "پروانه ها بدرقه می کنند" را در پرونده کاری دارد./ي2
 
برچسب ها: فسلم ، جشنواره کودک ، عقاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار