در ایام نیمه شعبان بیمارستان سیار عاشقان ولایت در محدوده مسجد مقدس جمکران برپا می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، رئيس كميته بهداشت و درمان ستاد اعياد شعبانيه با اعلام این خبر گفت: امسال بیمارستان 50 تختخوابی سیار عاشقان ولایت با امکانات کامل در محدوده مسجد مقدس جمکران مستقر خواهد شد.

دکتر سید شمس الدین حجازی با بیان اینکه در حال حاضر مکان بر پایی این بیمارستان در محدوده درب شماره 2 مسجد مقدس جمکران جانمایی شده است اظهار داشت: عملیات برپایی این بیمارستان با هدف تسریع در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و مسافران در ایام نیمه شعبان از روز شنبه 10 تیرماه آغاز می شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت از تاریخ سه شنبه 13 تا جمعه 16 تیر گفت: فضای این بیمارستان و اطراف آن با سه هزار و 500 مترمربع شامل ۱۱ کانکس و ۱۱ چادر امدادی بزرگ است که بصورت شبکه ای و از طریق راهروها به هم مرتبط می شوند.

رئيس كميته بهداشت و درمان ستاد اعياد شعبانيه با بیان اینکه تمام بخشهای تخصصی اولیه یک بیمارستان از جمله آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، اتاق عمل سرپایی، بخش های بستری، ICU و سایر بخش ها در این بیمارستان در نظر گرفته شده است افزود: تعداد ۵۰ تا 100 نیروی انسانی شامل پزشک عمومی و متخصص، کارشناس پرستاری، ماما و سایر نیروهای درمانی و پشتیبانی مورد نیاز در هرشیفت پیش بینی شده است./س

برچسب ها: قم ، بیمارستان ، صحرایی ، نیمه ، شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.