مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيدبهشتي گفت: تشکل هاي دانشجويي به عنوان بخش عظيم بدنه دانشجويي تحت هيچ حزبي نخواهند بود و در انتخابات نقش مطالبه گري خواهند داشت.

محمدرضا کاشفي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيدبهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش تشکل هاي دانشجويي در انتخابات گفت: تشکل هاي دانشجويي به عنوان بخش عظيم بدنه دانشجويي نقش مطالبه گري دارند و در انتخابات مطالبات خود را حول محورهايي که رهبر انقلاب تعيين مي کنند، قرار مي دهند.

وي افزود: برنامه ها و عملکرد تشکل هاي دانشجويي قطعا تحت تأثير احزاب، گروه ها و جريان ها قرار نمي گيرند و تنها شاخص ها و ملاک هاي مقام معظم رهبري را دنبال مي کنند و اين تحت امر بودن و در راستاي رهنمودهاي رهبري بودن در مشارکت عمومي براي انتخاب فرد اصلح، اثر مي گذارد.

کاشفي ادامه داد: بخش مهمي از تأثيرگذاري تشکل هاي دانشجويي، برگزاري کرسي هاي آزاد انديشي است که باعث مي شود فضاها و گفتمان ها در يک چهارچوب منطقي شکل گيرد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي تصريح کرد: هنگامي که فضاي گفتمان در يک چارچوب منطقي شکل گرفت و منطق حاکم شد در آن صورت است که تشکل ها مي توانند به دور از جنجال ها و جوسازي ها بحث انتخابات را پيگيري کنند و جامعه به نتيجه مطلوب تري خواهد رسيد.

وي خاطرنشان کرد: تشکل ها با ايجاد فضاي منطقي، بحث ها و نقد منطقي برنامه هاي کانديداها مي توانند جريان ها را وارد فضاي منطقي کنند و از فضاي احساسي و سوء استفاده اي دور شوند.

کاشفي در پايان گفت: تشکل ها به طور مستقل در انتخابات رياست جمهوري بدون تأثير پذيري از هيچ حزب خاصي و با توجه به بيانات و سخنان مقام معظم رهبري، برنامه ريزي مي کنند.
/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار