مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از ادامه بارش های شدید و ناگهانی باران و وقوع سیل در روزهای آینده خبر داد.

خلیل ساعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: بارش شدید و ناگهانی باران در روز دوشنبه و روزهای گذشته موجب وقوع سیل در شهر تبریز شد.

وی بیان داشت:‌با پیش بینی هواشناسی استان انتظار می رود طی امروز و روزهای آینده، رگبارهایی را پیش رو داشته باشیم که منجر به وقوع سیل شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: در شهر تبریز هیچگونه بارشی نداشتیم ولی به علت بارش شدیدی که در خارج از شهر تبریز رخ داد، سیل به داخل شهر نفوذ پیدا کرد.

ساعی به آمادگی مدیریت بحران استان برای مقابله با تبعاتی که بعد از بارش به دنبال خواهد داشت اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل اینکه شدت جریان بیش از حد انتظار بود موجب شد تعدادی از منازل مسکونی که در مسیل سیلاب بودند خسارت ببینند.

وی گفت: با تلاش مدیریت بحران شهرداری تبریز، هلال احمر، آتش نشانی و نیروهای انتظامی که در محل حاضر بودند توانستیم تا حدودی سیلاب را مهار کنیم.

ساعی با اشاره به اینکه روز دوشنبه سیلاب جان یک مرد 45 ساله را گرفت، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مدیریت بحران شهرداری تبریز و اداره راه و ترابری مجهز هستند تا در صورت وقوع حادثه، سیلاب از طریق کانالی هدایت شود تا شاهد خسارت چندانی نباشیم.

شایان ذکر است؛ تاکنون برآورد خسارت مالی از این حادثه نشده است./ل
برچسب ها: سیلاب ، تبریز ، ساعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار