در نخستين روز از بازي هاي جهاني تنيس روي ميز پيشكسوتان نمايندگان ايران در پيكار با حريفان خود به 24 پيروزي و 9 باخت دست يافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اين مسابقات كه در استكهلم سوئد در حال پيگيري  است 17 نماينده از ايران سهم 3316 بازيكني است كه از سراسر جهان  در اين رقابت ها شركت كرده اند.

  بر اساس اين گزارش،  در رده  سني 70 تا 74 سال در گروه 40 علي جعفري با 3 برد با نتيجه 3 بر صفر به ترتيب حريفاني از كشور هاي آلمان، سوئد و آلمان را مغلوب كرد.

در گروه 60 نيز  اصغر خشنودي 3 بر يك مقابل آلمان پيروز شد و دو بازي بعد خود را نيز با حساب سه بر صفر از سوئد و آلمان برد.

در رده سني 60 تا 64 سال در گروه 35 حسين فهامي برابر روسيه و سوئد با نتيجه 3 بر يك مغلوب شد اما چك را با همين نتيجه شكست داد تا تنها پيروزي خود را به دست آورد.

 در گروه 41 محمد ساجد 2 شكست 3 بر صفر مقابل آلمان و دانمارك و يك شكست سه بر يك مقابل ژاپن را تجربه كرد.
 
در گروه 53 نيز محمد مهدي كبودوند مقابل سه بر صفر روسيه و چك به پيروزي رسيد و سوئد را نيز سه بر يك برد.

در گروه 58 علي اصغر عاصمي با 3 برد 3 بر صفر حريفاني از آلمان، چك و روسيه را بدرقه كرد.

در گروه 63 عنايت مهدي پناه سه بر صفر مغلوب ژاپن شد اما اين شكست را با دو پيروزي 3 بر2 مقابل سوئد و روسيه جبران كرد.

در رده 50 تا 59 سال، در گروه 44 اكبر فاضلي فر 3 بر صفر شيلي را برد 3 بر دو و آلمان را مغلوب كرد اما 3 بر يك نتيجه را به سوئد واگذار كرد.
 
در گروه 48 نيز  ابوالفضل خسرو نژاد 3 بر صفر برابر هند به پيروزي رسيد 3 بر دو آ‌لمان را شكست داد اما تنها باخت خود را با نتيجه 3 برصفر مقابل آلمان به دست آورد.
 
درگروه 108 نيز عليرضا بخرد با 2 پيروزي 3 بر صفر مقابل هند و آلمان بازيهاي خود را آغاز كرد اما در سومين ديدار 3 بر 2 حريف سوئد نشد./مح
برچسب ها: بازیهای ، تنیس ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار