بعد از گذشت یک سال از ادغام وزارت راه و مسکن علی حیدری به عنوان اولین مدیرکل راه و شهرسازی و قائم مقام وزیر با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: این مجموعه در سه بخش به وظایف خود عمل می‌کند که اولین وظیفه تامین راه، ساخت، توسعه، تجهیز و نگهداری آن است.

علی حیدری گفت: طرحهای مهمی که تعهد شده است با تاکید وزیر راه و شهرسازی باید به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود تا اهالی استان اردبیل بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی همچنین افزود: پیگیری راه‌آهن اردبیل و اتصال آن به شبکه سراسری از عمده تعهدات و خواست مسئولان کشوری، استانی وعمومی مردم است و ‌این طرح باید تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

حیدری محور دوم کارها را توسعه متوازن شهرها توصیف کرد و گفت: در این زمینه با همکاری شورای عالی شهرسازی و معماری تهیه و تکمیل طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها در دستور کار قرار گرفته و ما نیازمند مشارکت دستگاه‌های دیگر در عملیاتی کردن این طرحها هستیم.

وی محور سوم کار راه و شهرسازی را مربوط به حوزه مسکن اعلام کرد و افزود: ‌با همکاری نظام مهندسی وظیفه سنگینی در ارتقای کیفیت ساخت و ساز‌ها، ایمن‌سازی ساختمان، رعایت اصول فنی، دقت در نظارت و به کارگیری روش‌های جدید در ساخت و ساز و مصالح نوین برعهده داریم که امیدواریم موفق به اجرای آنها شویم.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه ساخت واحدهای مسکونی مقاوم را یکی از خواسته‌های به حق مردم توصیف کرد و افزود: ‌تعهد استان در بخش مسکن مهر 44 هزار واحد است که 11 هزار واحد آن آماده افتتاح است و مابقی نیز به تدریج تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد./س 

برچسب ها: اردبیل ، معرفی ، اولین ، مدیر ، کل ، راه ، و ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.