مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران از افتتاح 43 پروژه مختلف طرح مهر ماندگار تا پایان سال جاری خبر داد.

هادی رحمتی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: امسال طرح های عمرانی استان تهران توسط شرکتهای سهامی که در استان وجود دارند در سرفصلهای مختلف اجرایی می شود.

وی افزود: بودجه این پروژه ها بر اساس مصوبات پیوست لایحه های بودجه سال 91 به دستگاه ها ابلاغ شده است و تمامی طرح ها برمبنای سیاستهای استان و شهرستان های آن می باشد.

رحمتی ادامه داد: با توجه به نیازسنجی شهرستان ها که از طریق فرمانداری ها اخذ شده طرح های عمرانی امسال در سه سرفصل شهرستانی، استانی و ملی در دست پیگیری است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران درباره طرح مهر ماندگار در استان گفت: در حال حاضر 43 پروژه عمرانی در قالب طرح مهر ماندگار برای استان تهران تعریف شده است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: طرح مهر ماندگار براي تكميل و بهره‌برداري از تمام طرحهاي بزرگ عمراني، علمي، بهداشتي، صنعتي، فنآوري و كشاورزي و فرهنگي تهيه شده که تحولات عظیمی را به همراه خواهد داشت.

هادی رحمتی با اشاره به موج دوم افتتاح پروژه های مسکن مهر بیان داشت: مسكن مهر از سياست‌هاي كليدي و عدالت خواهانه دولت است که با فرا رسیدن موج دومی در باب افتتاح مسکن مهر، قطع به یقین ثمرات خوبی را برای مردم استان تهران به ارمغان می آورد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.