فرماندار بهبهان گفت: در خردادماه سال اینده، 2 هزار واحد از مسکن مهر بهبهان به مالکین آنها تحویل داده خواهد شد

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فرهاد باذلی‌محبوب امروز  در بهبهان در خصوص لغو سفر ریاست جمهوری به بهبهان اظهار کرد: از ابتدا قرار بود ریاست جمهوری برای افتتاح مسکن مهر اندیمشک به این شهرستان سفر برود اما پس از انتخابات، جو این شهر کمی متشنج شده و به همین دلیل تیم استانداری، بهبهان را جایگزین اندیمشک کرد.

 

وی افزود: در حالی که ما نیز به طور کامل آماده پذیرایی از رئیس جمهور بودیم، به یک‌باره یک روز پیش از سفر به ما اطلاع دادند که برنامه سفر تغییر کرده و محمود احمدی‌نژاد به اندیمشک سفر خواهد کرد.

 

باذلی‌محبوب تصریح کرد: البته مسکن مهر اندیمشک در خوزستان پیشتاز بوده و بخشی از آن در عید سال گذشته نیز آماده بود که به هر حال تاریخ افتتاح و تحویل واحدهای آن در این شهرستان به 25 اسفند 90 کشیده‌شد.

 

فرماندار بهبهان با بیان اینکه قسمت عمده‌ای از فعالیت‌های مربوط به مسکن مهر این شهرستان انجام شده‌است، بیان کرد: با اتمام ظریف‌کاری‌های باقیمانده، قریب به 2هزار واحد از 5 هزار و 11 واحد مسکن مهر بهبهان در خردادماه 91 افتتاح و به مالکان تحویل داده‌ می‌شود.

 

وی مسکن مهر را شاهکار دولت نهم و دهم دانست و گفت: تنها 85 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان خوزستان در این پروژه بسیار مهم و بزرگ در دست احداث است که بسیاری از افرادی که حتی فکر خانه‌دار شدن را در ذهن خود نداشتند نیز صاحب‌خانه شده‌اند.

 

بذلی‌محبوب خاطرنشان کرد: هم‌چنین 144 واحد در بهبهان برای افرادی که مشکل مالی نیز دارند در حال ساخت بوده تا با قیمت بسیار مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

 

فرماندار بهبهان در پایان اظهار کرد: امکانات لازم برای ساکنان مسکن مهر از قبیل نانوایی، مجتمعةای فرهنگی و مذهبی و بازار نیز تا پایان مهرماه 91 آماده شده و به بهره‌برداری می رسد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.