7هزار و913واحدمسکن مهر تا پایان امسال در همدان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران همدان؛ فرماندار همدان در بازدید از مسکن مهر مشاغل آزاد وکارگری منطقه امید اکباتان هدف از این بازدیدها را بررسی پیشرفت ها ومشکلات مسکن مهر بیان کرد وگفت: با ورود همه دستگاههای اجرایی وخدمات رسان می توانیم تا پایان سال جشن خانه دار شدن شهروندان را برگزار کنیم.
قهرمانی مطلق به مساحت 17 هکتاری مسکن مهر امید اکباتان اشاره کردو افزود :330 میلیارد ریال ارزش ریالی این زمین ها و 11 میلیارد و 200میلیون ریال نیز در مرحله آماده سازی ، دولت به عنوان یارانه در اختیار تعاونی ها قرار داده است.
فرماندار همدان گفت: مسکن مهر مشاغل آزاد و کارگری در 72 بلوک و 2 هزار و 226 واحدمسکونی طراحی شده است که هزار و 800 واحد آن به مشاغل آزاد و 400 واحد آن به کارگران اختصاص دارد و بیش از 90 هزار نفر در این مسکن ها سکونت خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه مسکن مهر مشاغل آزاد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: مسکن مهر کارگری هم 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .
قهرمانی مطلق، به تسهیلات 250 میلیون ریالی واحدهای مسکن مهر امیداکباتان اشاره کرد و افزود: مدیران تعاونی ها باید در برنامه زمان بندی شده برای تحویل مسکن مهر سرعت عمل داشته و در غیراینصورت با آنان برخورد خواهد شد.
وی به قطع همکاری دو پیمانکار که هرکدام 700 و 300 واحد از مسکن های مهر امیداکباتان را بر  عهده داشتند اشاره کرد و افزود: کم کاری، تحویل ندادن به موقع و هزینه های بیهوده از علت های اصلی قطع همکاری با این پیمانکاران است.
قهرمانی مطلق با اشاره به حق انشعاب آب، برق، گاز و تلفن این منطقه افزود: 10 میلیون و 720 هزارریال اعتبار به بخش انشعاب مسکن مهر مشاغل آزاد و کارگری اختصاص یافته است که حق انشعاب هر مشترک برق ، 2 میلیون و 500 هزار ریال، گاز یک میلیون و 200 هزار ریال، آب 6 میلیون و 250 هزار ریال و تلفن 520 هزار ریال است.
فرماندار همدان به افتتاح هزار و 590 واحد مسکن مهر در 3 ماه نخست سال اشاره کردو گفت: 2 هزار و 433 واحد تا پایان شهریور ،900 واحد اواخر پاییز و 2 هزار و 990 واحد در پایان فصل زمستان افتتاح خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.