کلید سوالات آزمون سراسری 91 ساعت 15 روز 11 تیرماه در سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، دکتر خدایی سرپرست جدید سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری امروز سازمان سنجش در خصوص اعلام نتیجه آزمون سراسری 91 گفت: کلید سوالات آزمون سراسری 91 از ساعت 15 روز 11 تیر ماه، در روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و کارنامه آزمون تا نیمه اول مرداد ماه اعلام می شود.
 
فرآیند انتخاب رشته نیمه دوم مرداد یعنی از 17 تا 23 مرداد ماه صورت می گیرد و نتیجه نهایی 15 تا17 شهریور ماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
 
وی گفت: پیرترین فرد کنکور آقایی 77 ساله از تهران و جوان ترین فرد کنکور فردی با 14 سال سن از شهرستان کرمانشاه است که در گروه علوم تجربی شرکت کرده اند.
 
*** درخواست تجمیع آزمون ها از طرف دانشگاه آزاد است
 
دکتر خدایی در ادامه تصریح کرد: دلایل زیادی برای تجمیع آزمون ها به ویژه آزمون کارشناسی ناپیوسته وجود دارد، حدود 30 درصد پذیرفته شدگان کنکور در دانشگاه های دولتی و آزاد مشترک هستند و موفقیت در تجمیع آزمون کارشناسی ناپیوسته قدمی برای تجمیع سایر آزمون ها خواهد بود.
 
وی گفت: این تجمیع مطابق با اهداف نقشه جامع علمی کشور است البته درخواست تجمیع از طرف دانشگاه آزاد بوده و تمام انرژی مان را می گذاریم تا به نفع آموزش عالی حرکت کنیم./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار