سخنگوي کميسيون صنايع و معادن مجلس درباره احتمال سهميه بندي برق صنايع در تابستان امسال گفت: وزارت نيرو مي تواند با توجه به شرايط و امکاناتش مصرف برق را مديريت کند.

روح الله عباسپور نماينده مردم بوئين زهرا و آوج درمجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درباره احتمال سهميه بندي برق صنايع در تابستان سال جاري اظهار داشت:  با توجه به نامگذاري سال جاري به نام سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني قطعا اگر وزارت نيرو ظرفيت مناسبي در توليد برق داشته باشد محدوديتي براي استفاده از برق در صنايع قائل نخواهد شد.

وي در ادامه افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل تابستان و متعاقب آن افزايش مصرف انرژي اگر لازم باشد وزارت نيرو مصرف برق را مديريت کند گمان نمي کنم مجلس هم بخواهد کار ويژه اي در اين زمينه انجام دهد.

سخنگوي کميسيون صنايع در ادامه تصريح کرد: اگر وزارت نيرو بخواهد با توجه به شرايط و امکاناتش مصرف برق را مديريت کند مشکلي از اين بابت وجود ندارد ولي اگر اين وزارتخانه ظرفيت و امکانات خوبي داشته باشد و بخواهد به صورت عمدي صنايع را با چالش مواجه کند نمايندگان مجلس قطعا عکس العمل نشان مي دهند.

گفتني است، خبرها حکايت از احتمال سهميه بندي برق در صنايع در تابستان دارد، اين درحالي است که در تابستان 86 نيز وزارت نيرو از طريق اين رسانه ها اقدام به انتشار ليست و جدول زمان بندي خاموشي ها کرد./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار