اسماعیل شریفات ، هافبک تیم استقلال به دلیل مشکلاتی که دارد قصد ماندن در این تیم را ندارد گفته می شود که وی به تیم ملوان بندر انزلی نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اسماعیل شریفات قصد داشت تجربه حضور در کنار امیر قلعه نوعی را تجربه کند و با شرایط خاص در سال سوم حضورش در استقلال روبه رو شود باوضعیت متفاوت مواجه شده است که احتمال دوری اش را از تیم استقلال چند برابر کرده است.

این بازیکن با شرایط خاصی هم روبه روست وی مشمول خدمت سربازی است و صحبت از حضورش در تیم ملوان است.

از آنجایی که چند بازیکن مطرح استقلال و پرسپولیس راهی این تیم شمالی شدند، احتمال حضور شریفات نیز وجود دارد زیرا اوضاع  این تیم با حضور هدایتی خوب است و بازیکنان برای حضور در این تیم با مشکل خاصی روبه رو نیستند.

شایان ذکر است: خسرو حیدری، هافبک آبی ها نیز قرار دادش را با مسئولان این تیم تمدید کرد اما عنوان می شد که این هافبک قصد دارد به لیگ ترکیه برود زیرا حیدری، پیشنهادی را از مسئولان یک تیم ترکیه ای دریافت کرده است، اما حیدری در نهایت استقلال را برگزید تا در این تیم بماند، این بازیکن به مسئولان اعلام کرد که پیشنهاد حضور در لیگ ترکیه را رد کرده است تا یک فصل دیگر را در جمع آبی ها سپری کند.

این بازیکن معتقد است که با حضور قلعه نوعی شرایط برای وی کاملا مهیاست و برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی و بازی های حساس تیم ملی ایران وی در استقلال می تواند با اوضاع مناسبی روبه رو شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار