شهردار قبلی پردیس و مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران گفت:پارک علمی و فناوری شهر جدید پردیس نقطه برتری در میان سایر مراکز مشابه کشور است.

هادی رحمتی  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: از این فرصت به دست آمده در این فاز دانش‏محور، از 9 فاز دیگر پردیس استفاده‏ ای بهینه کرد.

رحمتی اظهار داشت: مردم پردیس به این مرکز علاقه بسیاری دارند و در حال حاضر، این پارک  فناوری در ردیف اصلی ‏ترین مفاخر مردم و مسئولان بخش مرکزی تهران و شهر جدید پردیس قرار دارد.

رحمتی اضافه کرد: در سال‏ های اخیر، هیئت پارلمانی و همچنین دانشمندان بزرگ سایر کشورهای جهان با نیم ‏نگاهی به پارک فناوری پردیس وارد کشور می ‏شوند.

شهردار قبلی پردیس ادامه داد: دارایی ‏های نقدی شهرداری این شهر جدید در سه سال اخیر رشد چند برابرداشنه است.

رحمتی اظهار داشت: خوشبختانه در سه سال اخیر، بودجه شهرداری پردیس با رشد خوبی همراه بود و این مهم به همت کارکنان خانواده بزرگ شهرداری پردیس و همچنین نظارت و همراهی همیشگی اعضای شورای اسلامی این شهر محقق شده است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران درباره وضع کنونی اموال غیر نقدی شهرداری پردیس گفت: علاوه بر داشته‏ های نقدی، اموال غیرنقدی نهاد شهرداری پردیس نیز با رشدی مثبت همراه بوده است و وجود چنین امکانات نقدی و غیرنقدی مناسبی، امکان جذب سرمایه‏ گذاری در شهر جدید پردیس را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: این فرد علاوه براینکه از بومیان سلحشور، غیور و انقلابی منطقه محسوب می ‏شود، یکی از فعال ‏ترین اعضای شورای اسلامی شهر پردیس نیز به حساب می‏ آید.

رحمتی اضافه کرد: از این رو و با شناختی که من و سایر مسئولان محلی، استانی و کشوری از شهردار جدید پردیس داریم، بدون شک مسیر آبادانی و توسعه منطقه با شتابی بیش از پیش تداوم خواهد داشت.

مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران تصریح کرد: تعامل و همدلی را دو اصل مهم حاکم بر امور اجرایی و نظارتی شهر جدید پردیس است؛ با وجود این دو اصل مهم و اساسی، توسعه روزافزون شهر جدید پردیس روندی مثبت خواهد داشت./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.