برخورد چند دستگاه خودرو سواری سبک و سنگین در جاده قدیم کرج باعث مصدومیت دو سرنشین و شعله وری خودرو سواری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 05:21 دقیقه بامداد با اطلاع رسانی شهروندان در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 45 را به جاده قدیم کرج سه راهی دانش اعزام كرد.
حمید موسائی فرمانده آتش نشانان اعزامی با اشاره به مصدومیت دو سرنشین یکی از خودروهای سواری تصریح کرد: خودرو سواری به رانندگی مرد 55 ساله و سرنشین خانم 45 ساله به شدت با قسمت عقب خودرو مینی بوس برخورد کرده بود که بر اثر این برخورد دو خودرو سواری و یک کامیون نیز با این خودرو برخورد کرده بودند.
وی با تأکید بر شدت برخورد این حادثه افزود: شدت برخورد به حدی بود که دو سرنشین خودرو از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شده و خودرو سواری از قسمت موتور شعله ور شده بود که آتش نشانان بی درنگ پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و همیاری رانندگان دیگر با استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش سوزی خودروی شعله ور را به سرعت خاموش کردند.
آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و خاموش کردن شعله های آتش خودرو سواری و قطع سیستم برق آن، خودروها را به کنار امن جاده انتقال داده و با تحویل محل به عوامل راهنمایی و رانندگی به مأموریت خود پایان دادند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار