نخستین عمل جراحی مغز و اعصاب با به کارگیری دستگاه ناویگیشن در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با موفقیت انجام شد.

پروفسور سید ابراهیم کتابچی از متخصصان مغز و اعصاب کشور  در حاشیه این عمل جراحی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مازندران  گفت  گروه 12 نفره شامل متخصصان بخش های جراحی مغز و اعصاب بیمارستان سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از این تجهیزات عمل جراحی را انجام می دهند.

دکتر کتابچی، کاهش هزینه های درمانی، کم شدن زمان عمل ، کاهش عوارض ناشی از عمل و خطا را از جمله مزایای عمل جراحی با دستگاه ناویگیشن دانست.

وی افزود: بیمارانی که برای این عمل به تهران مراجعه می کردند اکنون می توانند به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری مراجعه کنند.

وی اظهارداشت: جراحی مغز و اعصاب با دستگاه ناویگیشن با به کارگیری بهترین نیروهای کادر پزشکی شامل جراح عمومی ، قلب و عروق ، اعصاب و همچنین کادر بیهوشی و اتاق عمل صورت می گیرد

کتابچی، از اعزام دو جراح مغز و اعصاب برای گذراندن دوره لازم در آینده نزدیک به تهران خبر داد و گفت: این نیروهای متخصص دوره درمان درد ستون فقرات بعد از عمل جراحی را فرا خواهند گرفت.

وی، ظرفیت عمل جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری را روزانه هفت نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر با تلاش مسئولان ، امکان پنج عمل جراحی مغز و اعصاب در روز در این مکان مهیا شده است.

وی خاطر نشان کرد  در آینده نزدیک پنج جراح مغز و اعصاب در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری مستقر می شوند و به صورت 24 ساعته خدمات درمانی لازم را به بیماران ارایه خواهند کرد.    /س   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ناشناس
۰۳:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
با تشکراز خدمات دهی شما واینکه به فکر افراد کم درامد جامع ما هستید .