مرکز خدمات کسب و کار شهرک‌های صنعتی کردستان با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرگناران سنندج، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: مرکز خدمات کسب و کار شهرک‌های صنعتی کردستان با هدف ارتقا و بهینه‎سازی بنگاه‎های صنعتی و بهبود توان رقابتی آنها در بازارهای ملی و بین‎المللی، و بکارگیری صحیح توان خدمات فنی و مهندسی در حل مشکلات در استان راه‌اندازی شده است.
معروفی گفت: توجه به اهمیت خدمات کسب و کار در توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط و نقش مهم آن در بازارهای داخلی و خارجی لزوم ایجاد و بهره‌‌برداری این مراکز به عنوان ابزاری برای توسعه بنگاه‌ها است.
وی افزود: ساخت این مرکز به منظور حضور صاحبان صنایع در مکانی خاص و تعامل و تبادل هرچه بیشتر آنها در راستای افزایش بهره‌وری، فناوری تولید و توسعه فعالیت‌های اقتصادی برای ارتقای صنعت استان ضروری است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: سهولت در دستیابی به سطوح بالای رقابت‌پذیری واحدهای تولیدی و صنعتی، بهینه‌سازی، کیفیت و استاندارد، بازار فروش، سرمایه‌گذاری، مالی و حقوقی، مدیریت و آموزش تخصصی و عمومی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مرکز خدمات کسب و کار شهرک‌های صنعتی در کردستان است.
وی گفت: این مرکز در یک‌هزار و 320 مترمربع 16 طبقه در سنندج ایجاد و به ‌بهره‌برداری رسید که 14 واحد صنعتی فعال در شهر سنندج با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای در این مرکز مستقر شده‌اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.