فرماندار فیروزكوه گفت: مسؤولیت ها در نظام مقدس اسلامی امانت اند و رسم امانتداری خدمت به مردم است.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: از باب حق شناسی و تكریم وظیفه خود می دانیم از زحمات بی شائبه 'اسماعیل اسفندیار' معاون برنامه ریزی و اداری- مالی فرمانداری فیروزكوه كه در شش ماه با حفظ سمت، عهده دار سرپرستی بخش ارجمند بودند و به خصوص در ایام انتخابات یاری رسان مجموعه مدیریتی شهرستان بودند، تقدیر و تشكر نماییم.

وی گفت: در مكتب تعالی بخش اسلام در همه امور، آموزه های ناب دینی پیش بینی شده است و این مهم در نظام مدیریتی جامعه اسلامی نیز نمود پیدا كرده است.

فرماندار فیروزكوه افزود: در تمامی نظام های مدیریتی علمی از هدفگذاری، برنامه ریزی، پیگیری، ارزیابی و نظارت به عنوان اركان مدیریت نام برده می شود، اما در نظام اسلامی علاوه بر آنها مسؤولیت پذیری، امانتداری و پایبندی به اخلاقیات نیز جزئی از اصول مدیریت برشمرده می شوند.

وی با بیان اینكه رسم امانتداری خدمت به مردم است، تصریح كرد: به فرموده مقام معظم رهبری 'انجام كار تامین كننده معاش زندگی است، اما مهمتر از آن رضای خداست' و لذا باید سعی كنیم تا همواره این نگاه را سرلوحه خود در انجام ماموریت ها و مسؤولیت ها قرار دهیم.

افشار نادری حفظ كرامت و مسؤولیت پذیری را دیگر خصیصه های یك مدیر در نظام مقدس اسلامی عنوان كرد و گفت: دستگاه های حاكمیتی چون استانداری، فرمانداری و بخشداری مسؤولیت های سنگینی در راستای انجام ماموریت های خود دارند، چرا كه نماینده دولت در منطقه، مجری دستورات دولت، ناظر بر عملكرد دستگاه ها و هماهنگ كننده آنها می باشند.

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری و بخشداری موتور محركه منطقه است كه با داشتن تحرك لازم می توانند تكاپو و تلاش را به سایر دستگاه ها تسری دهند و در این راه تمامی نهادهای متولی، شوراها، اصناف، مردم و تشكل های مختلف بایستی هماهنگی و همراهی داشته باشند.

فرماندار فیروزكوه خاطرنشان كرد: هر كجا این تعامل، همفكری و همراهی وجود داشته است زمینه رونق، شكوفایی و بالندگی منطقه فراهم شده است كه بحمدالله در شهرستان فیروزكوه نیز شاهد و ناظر آن می باشیم.

وی افزود: بحمدالله در جای جای میهن عزیز اسلامی شاهد آثار و بركات فعالیت های بی شائبه نمایندگان دولت مهرورز و عدالت محور می باشیم و تا لحظه آخر كار دولت دهم نیز به عهد و میثاق خود كه همانا تحقق منویات مقام معظم رهبری است، پایبند می باشیم.

افشار نادری ابراز امیدواری كرد تا زمانی كه بر سر یك مسؤولیت می باشیم همواره انگیزه خدمتگزاری داشته باشیم و از فرصت ها و جایگاهی كه خداوند در اختیار قرار داده، در جهت خدمات رسانی به مردم استفاده نماییم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.