رییس سازمان حج و زیارت گفت: این‌که مردم در صف باشند و زیارت خانه خدا به عنوان سهمیه به افراد خاصی داده شود، جلوی این کار را خواهم گرفت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم حجت‌الاسلام موسوی، رییس جدید سازمان حج و زیارت، که برای دیدار با مراجع تقلید به قم سفر کرده بود ، گفت :سهمیه‌بندی‌های حج نباید به عنوان یک اصل، استثنا و در جای خاص تلقی شود، این‌که مردم در صف باشند و زیارت خانه خدا به عنوان سهمیه به افراد خاصی داده شود، حاکمیت قانون را به عنوان اصل قلمداد خواهم کرد.

وی با بیان این‌که مسؤول در یک نظام اسلامی باید بداند که در برابر مردم هم بازخواست می‌شود، اظهار داشت: با همدلی، هماهنگی و همفکری نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آن مدیریت اسلامی که الگو و اسوه و اصیل است را در امور حج پیاده اجرا می کنیم.

وی در باره انجام نوآوری در حج و زیارت تصریح کرد: مدیریت عملیاتی را که همه چیز در مدیر متمرکز شود نمی‌پسندم، باید تفویض اختیار کرد و مسؤولیت خواست، بنده به مدیریت کلان نگاه می‌کنم و در کنار آن یقینا بر شایسته‌سالاری تأکید دارم و نیروهای وارسته، شایسته و با تجربه سازمان را به کار خواهم گرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.