عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مشارکت در انتخابات سال 88 نشانه اميدواري مردم به اصل نظام بود چراکه مردم به طور قطع به اين نتيجه رسيده اند که رأي آنها سرنوشت ساز است.

آيت الله محسن حيدري عضو مجلس خبرگان رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه مشارکت در انتخابات سال 88 نشانه اميدواري مردم به اصل نظام بود، گفت: اميدواري مردم به اصل نظام بدون دليل حاصل نشده چراکه مردم به طور قطع به اين نتيجه رسيده اند که رأي آنها سرنوشت ساز است.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اين مطلب که برخي از مردم بر اساس تبليغات يا پيش ذهنيت ها خطر دخالت بيگانگان را قبل از انتخابات 88 متوجه نبودند ادامه داد: پس از گذشت چند روز از انتخابات به خصوص بعد از سخنراني مقام معظم رهبري در نماز جمعه 29 خرداد 88 اکثريت افرادي که به عنوان معترض انتخابات به ميدان آمدند موضع خود را تغيير داده و فقط جمعيت ضد انقلاب و افراد منافق در صحنه باقي ماندند.

آيت الله حيدري با اشاره به شاخص هاي عملکرد دولت نهم و دهم اظهار داشت: يکي از مهم ترين شاخص هاي عملکرد دولت نهم پاک دستي بود هرچند افرادي در دولت حضور داشتند که به دور از اين خصيصه عمل کردند اما عموم مردم به پاکدستي دولت ايمان داشتند.

وي با اشاره به تاثير سفرهاي استاني دولت در ترغيب مردم براي مشارکت بيشتر گفت: سفرهاي استاني دولت موجب شد تا مردم خدمات دولت را ملموس تر حس کنند.

آيت الله حيدري با اشاره به تأثير شعارهاي عدالت طلبانه دولت نهم  بيان داشت: دنبال کردن شعارهاي عدالت محورانه که پايبندي به انقلاب، امام و مقام معظم رهبري بود؛ بين مردم مقبوليت زيادي داشت که اين مهم نيز از جمله عوامل مشارکت مردم  در 22  خرداد 88 شد.

وي اظهار داشت: نتيجه به دست آمده از حماسه 22 خرداد اين است که اگر همه دنيا توان خود را بکار گيرند تا مانع پيروزي مردم ايران شوند، با وجود بصيرت افزايي مردم و لبيک به بيانات مقام معظم رهبري نمي توانند کاري از پيش ببرند.

عضو مجلس خبرگان رهبري خاطر نشان کرد: در انتخابات سال آينده بايد از تفرقه و رواج روحيه تسامح و تساهل اجتناب کرد لذا مسئولين بايد به افراد زيردست خود نظارت جدي تري داشته باشند تا زمينه اي براي فساد و مخالفت با پاکدستي صورت نگيرد./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار