معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 9 از پلمپ 20 باب کارگاه های مشاغل مزاحم و آلاینده در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی اکبر کریمی پور با بیان این مطلب گفت: در راستای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر انتقال مشاغل و کارگاههای آلاینده در منطقه 9 پلمپ و تعطیل شد.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون20 کارگاه مزاحم در نواحی دو گانه تعطیل شد و 566 مورد اخطار صادر شد.
کریمی پور در ادامه گفت: با توجه به دستور و تاکید شهردار منطقه 9 برای جلوگیری از فعالیت مشاغل مزاحم تا پایان سال بیش از 90 درصد کارگاه مزاحم به خارج از شهر منتقل می شود.
آمر کعبی قائم مقام شهردار منطقه 9 گفت: صدور 566 مورد اخطاریه برای واحدهای صنفی و صنعتی مزاحم، تشخیص 244 مورد مزاحمت بدون طرح در کمیسیون انتقال دو مورد از کیوسک های مطبوعاتی به قسمت های دیگر و رسیدگی و نظارت بر مشاغل سطح محدوده و برخورد با مزاحمت های شغلی که شهروندان از طریق سامانه 1888 به اداره ساماندهی اعلام کرده اند ساماندهی اعلام کرده اند از دیگر اقداماتی است که در ماههای گذشته به آن پرداخته شد.
وی خاطر نشان کرد: منطقه 9 یکی از مناطق مرکزی و ورودی غربی تهران محسوب می شود که به همین منظور بیش از نیمی از مشاغل مزاحم در این منطقه واقع شده است که برای شناسایی و خروج این مشاغل اداره ساماندهی تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار