رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشگاه بستر فعالیت های دانشجویی و پرنشاط را فراهم می کند، گفت: فعالیت های علمی که در سطح دانشگاه ها انجام می شود فرهنگ ساز است.

به گزارش خبرنگار صنفی، آموزشی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر علیرضا رهایی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از فعالین علمی، آموزشی و فرهنگی این دانشگاه گفت: در انجمن علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مرکز خلاقیت و ایده پردازی راه اندازی شده است که این امر بستر لازم را برای فعالیت دانشجویان در عرصه های علمی و پژوهشی فراهم کرده است.
 
وی افزود: ما در یک محیط علمی زندگی می کنیم که فعالیت های علمی آن می تواند فرهنگ ساز باشد زیرا در محیط دانشگاه مجموعه های فعال دانشجویی یک محیط فعال و پرنشاط ایجاد می کند.
 
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان داشت: برای این دانشگاه یک افق و چشم انداز ترسیم شده است که این چشم انداز مسیر حرکت دانشگاه ها در عرصه های مختلف را فراهم می کند که این امر مجموعه های مختلف دانشجویان را شامل می شود.
 
رهایی با بیان اینکه نباید چشم انداز دانشگاه در مسیر حرکت این دانشگاه فراموش شود، تصریح کرد: تمامی فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی باید بستری را برای مسیر تحول در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فراهم کند.
 
وی تصریح کرد: در دانشگاه مجموعه فعالیت های علمی و آموزشی صورت می گیرد که این فعالیت ها توام با خلاقیت و ابتکار عمل است.
 
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برای فعالیت های دانشگاه باید افق و دورنمایی ترسیم شود که براساس آنها حرکت های علمی و آموزشی دانشگاه توسعه پیدا کند که براین اساس اهداف چشم انداز تدوین شده دانشگاه نیز فراموش نمی شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار