فرماندار شاهین‌دژ گفت: افزایش تولیدات ملی توجه به بخش کشاورزی و سرمایه‌گذاری در آن را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، بهروز بهروز در بازدید از کارخانه شیر پاستوریزه شاهین‌دژ اظهار داشت: توجه بیشتر به بخش کشاورزی و حمایت از آن تولیدات ملی را افزایش و سبب ایجاد اشتغال و کسب و کار در این شهرستان می‌شود.

وی افزود: شهرستان شاهین‌دژ یکی از قطب‌های مهم کشاورزی استان است و توجه به این صنعت می‌تواند زمینه رشد بیش از پیش این شهرستان را از نظر اقتصادی فراهم کند.

بهروز ایجاد اشتغال پایدار را مستلزم برنامه‌ریزی و توجه به بخش کشاورزی دانست و گفت: سرمایه‌گذاری و توسعه در زمینه ساختار زیربنایی بخش کشاورزی، آینده درخشانی را برای صنعت و بخش کشاورزی این منطقه فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر تقویت ظرفیت‌های بخش کشاورزی در این شهرستان تصریح کرد: مسئولان باید زمینه را برای سرمایه‌گذاری و توسعه و تقویت بیش از پیش ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی شهرستان شاهین‌دژ فراهم کنند.

مدیرعامل کارخانه شیر پاستوریزه این شهرستان نیز در این بازدید گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و با زیربنای 4 هزار متر مربع احداث شده و 40میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

سیامک بختیاری ادامه داد: این کارخانه، با دو سیلوی 450 متری و حجم مخازن 350 تنی مجهز به دستگاه‌های همزن، دیگ بخار 6 تنی، دستگاه تصفیه آب، بسته‌بندی و پرکنی، دستگاه پاستوریزه و سرویس سردکن شیر ظرفیت تولید روزانه 150 تن شیر را دارد.

وی با اشاره به میزان اشتغالزایی این کارخانه اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال برای 100 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است./ب

برچسب ها: افزایش ، تولیدات ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.