4 هزار و500 ميليارد تومان براي اتمام طرحهاي نيمه‌تمام در قالب طرح مهر ماندگار براي کردستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج ، استاندار کردستان امروز گفت : با توجه به اينکه  مجموع اعتبارات عمراني پيوست قانون استان هم اکنون175ميليارد تومان است اعتبار در نظرگرفته شده براي طرحهاي مهر ماندگار20 برابر اعتبارات عمراني استان است.
آقاي شهبازي افزود: اين اعتبار تا پايان دولت دهم يعني حداکثر تا سال آينده به طرحهاي مهر ماندگار کردستان پرداخت مي شود.
در قالب طرحهاي مهر ماندگار بايد تا پايان دولت دهم تمامي طرحهاي نيمه‌تمام تکميل شود.
او گفت: راههاي اصلي سنندج - همدان ، سنندج - کرمانشاه و سنندج - مريوان، 5 بيمارستان بزرگ ، 7 طرح فاضلاب شهري ، يک طرح بزرگ ورزشي و طرحهاي سد سازي ، آبياري و زهکشي از جمله مهمترين اين طرحهاست.
استاندار کردستان با اشاره به محور سنندج - همدان گفت: راه سنندج - همدان که 176 کيلومتر است و با اجراي طرح جديد اين مسير20کيلومتر نزديک‌تر مي‌شود و براي نهايي شدن آن 105 ميليارد تومان اعتبار تعريف شده است.
آقاي شهبازي گفت: سالن 6 هزار نفري سنندج که از 2 ماه پيش کارهاي آن شروع شد و در 8 هزار متر مربع زير بنا در دست اجراست تا پايان امسال به بهره برداري مي‌رسد.
استاندارکردستان يکي از مشکلات استانهاي سردسيري کشور را نامناسب بودن زمان جذب اعتبارات بيان کرد و افزود : در استاني مثل کردستان از اواخر مهرماه شاهد شروع سامانه بارشي و يخبندان هستيم و براي جلوگيري از عقب‌افتادن اجراي طرح‌ها در اين فصل بايد با مشکلات و سختي‌هاي زيادي کارها را به انجام برسانيم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.