ويژه برنامه تحويل سال شبكه 2 سيما از تنوع و شادابي بالايي برخوردار بود.

علي مهام،تهيه كننده تلويزيون درگفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران درخصوص عملكرد رسانه در نوروز و پخش برنامه هاي نوروزي گفت:به دليل ديد و بازديدها و رفت و آمدهاي نوروزي مخاطبان كمتر به تماشاي تلويزيون مي‌نشينند و ايام نوروز فرصت ديدن فيلم هاي سينمايي يا مجموعه هاي تلوزيوني نيست.

وي با اشاره به اينكه در ايام نوروز توجه به برنامه هاي نوروزي بسيار كم است،گفت:در ايام نوروز بهتر است به جاي پخش فيلم ها و برنامه هاي نوروزي از پخش جنگ هايي با محوريت گروههاي موسيقي،سرگرمي، دوربين مخفي،مسابقه، ديدني ها و دعوت از هنرمندان سينما و تلوزيون به عنوان مهمان استفاده كرد تا براي مخاطبان ايام شادي فراهم شود.

مهام با اشاره به تلاش سيما در اين زمينه افزود:سيما علاوه بر ديد كلي از يكسري وظايفي برخوردار است و تمام تلاش خود را براي ايجاد اوقات خوب در نوروز انجام داد.

وي درخصوص كيفيت برنامه هاي نوروزي تصريح كرد:ويژه برنامه شب سال تحويل شبكه 2 سيما از ساختار و محتواي خوبي برخوردار بوده و يكي از كارهاي خوب سيما در زمينه تحويل سال به شمار مي‌رود.

مهام در خصوص برنام هاي تحويل سال شبكه 2 تاكيد كرد: برنامه سال تحويل شبكه 2 با اجراي احسان عليخاني از تنوع كاري، شادابي، دكور مناسب و خوب و تنوع مهمان ها برخوردار بود.

وي با اشاره به عملكرد خوب شبكه قرآن گفت:با توجه به اينكه شبكه قران از مخاطبان خاص خود برخوردار است؛در ايام نوروز عيد هر روز در يك ساعت مشخص از اين شبكه فيلم سينمايي پخش مي‌شد كه يكي از برنامه هاي خوب نوروز بود.

مهام با اشاره به هجمه زياد رسانه هاي بيگانه و ماهواره ها گفت:رسانه هاي بيگانه براي انتقال فرهنگ خود هزينه و تلاش زيادي مي‌كنند.

وي گفت:تعدد شبكه ها و ايجاد شبكه نمايش و مستند يكي از كارهاي خوب سيما بود كه تلويزيون را از حالت سكون خارج ساخته است.

مهام در پايان تاكيد كرد:با توجه به تعدد شبكه هاي سيما بهتر است امكاني فراهم شود تا از طريق تلويزيون تمام كانال هاي استاني از جمله ايلام،خوزستان و .. قابل نمايش باشند و محدوديتي در نمايش آنها نباشد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار