رئيس اداره ايمني و حريم راه هاي اداره كل راه و ترابري استان خراسان رضوي از بهره برداري 60 دستگاه تابلو VSL در محورهاي استان با هدف كنترل سرعت خودروها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ علي رجايي ضمن اعلام اين خبر افزود: 8 دستگاه تابلوي سرعت متغير (VSL) جديد در هشت ماهه ابتدايي امسال تهيه و در محورهاي مختلف استان نصب شده كه در مقايسه با سال 89 تاكنون 2 دستگاه پيشرفت داشته است.

وي اظهار داشت: برقراري سيستم روشنايي در 8 كيلومتر از نقاط پرحادثه و مه گير استان از مهمترين اقدامات انجام شده در اين مدت بوده كه 6 كيلومتر بيش از ميزان انجام شده در سال گذشته است.

رجايي افزود: در اين مدت ضمن نگهداري و حفاظت روشنايي 160 كيلومتر راه و تونل هاي حوزه استحفاظي استان، هوشمند سازي، مانيتورينگ و كاهش مصرف انرژي روشنايي در 3 كيلومتر از راه ها و تونل هاي استان نيز انجام شد.

وي در ادامه گفت: ايجاد روشنايي با استفاده از چراغ هاي LED و با بهره گيري از توليد برق خورشيدي و بادي از جديدترين اقداماتي است كه در دستور كار اداره ايمني قرار گرفته و در حال اجرا است.

رئيس اداره ايمني و حريم راه هاي اداره كل راه و ترابري استان خراسان رضوي در پايان افزود: تا پايان آبان ماه گذشته در سه فاكتور خط كشي سرد، تهيه و نصب علائم دو زبانه و تهيه و نصب تابلوهاي راهنما، تقريبا به برنامه پيش بيني شده براي تمام سال 90 رسيده ايم و در ساير موارد نيز همگام با برنامه زمان بندي شده پيش رفته ايم كه اين مهم با تلاش و همت تمامي كاركنان و كارشناسان متعهد و خبره اين اداره ميسر شده است./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار