مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، همدان و فارس برای شهریورماه آگهی دعوت به مجمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت را منتشر کردند.

ولی اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تاکنون مجامع استان‌های خراسان شمالی، زنجان، گیلان، مرکزی، اصفهان، کرمان و کرمانشاه برگزار شده است و یکسری از استان‌ها هم همانند کردستان و ایلام آگهی دعوت به مجمع منتشر کردند، اما صورت‌های مالی آنها به موقع ارائه نشد و مجمع آنها به تعویق افتاد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: یکسری از استان‌ها  هم مانند سیستان و بلوچستان، همدان و فارس برای شهریورماه آگهی دعوت به مجمع خود را  منتشر کردند. 

جعفری در خصوص چرایی عدم برگزاری تمام مجامع تا ابتدای شهریور بر اساس مصوبه شورای عالی بورس هم بیان کرد: صورت‌های مالی برخی از استان‌ها آماده نبود که به تدریج در حال آماده سازی صورت‌های مالی و برگزاری مجامع هستند، برخی هم بناست شهریور ماه همانطور که اعلام شد مجامع خود را برگزار کنند، اما برخی از استان‌ها هم دلیل عدم برگزاری مجمع خود را اعلام نکردند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار