دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در تمام امور جامعه گفت: این امر اساس رشد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، مقدسی بخشایش امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این مطلب افزود: برای دست یابی به افق ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب در سال 91 به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید زیر ساخت های فرهنگی را برای فرهنگسازی صحیح در جامعه به منظور افزایش اقبال عمومی برای مردم جهت استفاده از تولیدات داخلی فراهم کرد.

وی افزود: نقش صدا و سیما در ایجاد این فرهنگ در کنار سایر رسانه های ارتباط جمعی بسیار خطیر و بی بدیل است و امید می رود برنامه سازی های مناسبی در قالب برنامه های خانوادگی انجام شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان درباره پیروزیهای ملت مسلمان و غیرتمند جمهوری اسلامی در سال 90 اظهار کرد: سال گذشته سال پر برکت و غرور آفرینی برای ملت ایران بود چرا که در این سال از نظر غنی سازی اورانیوم برای مصارف صلح آمیز هسته ای ، فرستادن چندین موشک ماهواره بر علمی به فضا و در مدار قرار گرفتن آنها و پیشرفت های قابل توجه در حوزه ساختمان سازی  ، غلبه بر تحریم های سنگین دشمنان و دارا بودن امنیت و کارهای بسیاردیگر که در شمارش نمی گنجد برای همه قابل دیدن و لمس بود.

مقدسی بخشایش به موفقیت های بسیار عالی دریایی هوایی و زمینی ارتش با فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اشاره کرد و گفت: بستن تنگه هرمز و مانورهای بسیار سنگین در دریای ایرانی و همیشگی خلیج فارس و فراتر از آن باگذشتن ناوهای ایرانی از کانال سوئز و راهیابی به آب های آزاد و دریای مدیترانه پیروزی عظیم و دستاوردی فراوان داشت و این باعث رعب و وحشت در اردوی دشمن شد.

وی در مورد شرق کشور و فعالیت تروریست های آمریکایی در سال 90  که موجب آزار مردم می شدند گفت: با پایین آوردن هواپیمای حامل ریگی خون آشام به عنوان رییس تروریست های شرق کشور و گرفتار کردن وی و بقیه اعضای این گروه تروریستی آدمکش یک موفقیت عظیم که آرامش و امنیت را به این منطقه بازگرداند نسیب مردم شریف سیستان و بلوچستان و سایر هموطنان گردید.

مقدسی خاطر نشان کرد: غلبه دیپلماسی ایران در جهان مخصوصا برگشت ذلت بار سفرای کشورهای اروپایی و غرب که به خاطر اشغال چندین ساعته سفارت انگلستان توسط حرکت خودجوش دانشجویان ایرانی ، کشور را بدون توجیه و توضیح ترک کرده بودند ، یک شکست بزرگ برای غرب و یک پیروزی غرور آفرین برای ایران در سال 90 بود.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غیرتمند و سلحشور و مسلمان جمهوری اسلامی ایران با این دو حرکت پیروزمندانه ثابت کردند گروهک های فتنه گر و منحرفین و به کل اصلاح طلبان منزوی شده اند و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی مخصوصا شیطان بزرگ نواختند و آنها را عقب تر و عقب تر راندند.

مقدسی در خصوص این سوال که نظر شما در مورد پرسش نمایندگان از رییس جمهوری چیست ، افزود: پرسش و پاسخ از طرف نمایندگان مجلس و رئیس جمهور باید روشن و آشکار انجام گیرد و اگر به طرف ابهامات کشیده شده و واضح نباشد کاری است عبث و بی معنی ان شاء الله پرسش ها و پاسخ ها به صورت دوستانه و مسالمت آمیز در انظار عمومی انجام گیرد و به شک و گمان ها پایان داده شود.

دبیر استان در مورد پیروزی مسلمانان در مصر نیز اضافه کرد: باید مجلس انقلابی و اسلامی مصر یک انتخابات پر شور و داغ با کمک مردم در کشورشان انجام داده و یک رییس جمهور مومن و متعهد و اسلام شناس و ضد استکباری را انتخاب کنند.

مقدسی در مورد انتخابات مرحله دوم نیز اظهار داشت: امیدواریم مردم با شور و شعور حسینی و انقلابی بار دیگر در پای صندوق های رای حاضر شده و سه کاندیدای باقی مانده خود برای تصدی کرسی وکالت مجلس انتخاب و راهی خانه ملت کنند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.