همزمان با بهار طبیعت و شروع سال 1391 نمایشگاه "فصل تماشا" به روایت تصویر و کارگاه آموزشی عکاسی طبیعت از 19 فروردین ماه جاری با هدف اشنایی شهروندان جنوبغرب پایتخت با هنر عکاسی و محیط زیست در نگارخانه 15 خرداد فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 نمایشگاه گروهی "فصل تماشا" به روایت تصویر از 19 فروردین ماه 91 با آثار هنرمندان جوان مصطفی صالحی و جواد علمی نیا در نگارخانه 15 خرداد فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.

کارگاه آموزشی عکاسی طبیعت نیز روز پنج شنبه 19 فروردین ماه ساعت 14 با حضور علاقمندان به هنر عکاسی و اساتید تصویربرداری با هدف آشنایی شهروندان جنوبغرب پایتخت با این هنر و توجه به محیط زیست در افتتاحیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

آثار هنرمندان جوان شامل 30 تابلو عکس جواد علمی نیا و مصطفی صالحی با مضمون طبیعت دارای درجه علمی و تجربی ارزنده و سابقه حضور در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی و جشنواره های ملی به مدت یک هفته هر روز از ساعت 9 الی 19 در معرض دید علاقمندان است.

هنردوستان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس : بلوار معلم،خ تختی،خ یادگار،بوستان 15 خرداد ،نگارخانه 15 خرداد مراجعه و یا با شماره تلفن 66207068 تماس حاصل فرمایند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار