معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: با ابلاغ دستور‌العمل تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی در استان‌ها امسال 185 میلیارد تومان در مرحله اول با محوریت توسعه بخش کشاورزی این استان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل؛ مهدی مهدی‌زاده امروز در چهارمین جلسه کار گروه توسعه کشاورزی در اردبیل افزود: دولت خدمتگزار در تحقق شعار امسال و حمایت جدی از بخش کشاورزی به عنوان زیر بنای توسعه سایر بخش‌ها برنامه‌ریزی‌های راهبردی را پیگیری می‌کند تا بتواند با تکیه بر تولید ملی بر دو معضل تورم و بیکاری غلبه کند.

وی رونق تولید داخلی را زمینه‌ساز رفع معضل بیکاری و تورم اعلام کرد و گفت: در استان اردبیل نیز با توجه به اینکه محور توسعه و اولویت اول در این بخش کشاورزی است با دستور رئیس جمهور و اقدام مناسب کار گروه توسعه کشاورزی شکل گرفته و دستور‌العمل فعالیت و سرفصل اقدامات این کار گروه به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه در کشور 17 میلیون هکتار اراضی زیر کشت کشاورزی وجود دارد، افزود: در یک ظرفیت مناسب در استان اردبیل نیز بیش از هزاران هکتار اراضی مستعد کشاورزی وجود دارد که با توجه جدی به توسعه این بخش می‌توانیم بر مشکلات و برخی از معضلات فایق آییم./س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.