رييس سازمان هواپيمايي كشوري در دقايق آغازين سال91 با اهداي شاخه گل به استقبال مسافران رفت در دقايق آغازين سال 1391 هجري شمسي رييس سازمان هواپيمايي كشوري با اهداي شاخه گل از مسافران فرودگاه مهرآباد استقبال كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، كاپيتان رضا نخجواني به همراه حبيبي اهزون معاونت استاندارد پرواز, خداكرمي معاون هوانوردي و امور بين الملل, و جمعي از مديران اين سازمان, همچنين عبدالرحيمي عضو هيات مديره و معاون برنامه ريزي و نظارت شركت فرودگاههاي كشور و شوشتري معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاههاي كشور در لحظه تحويل سال در برج مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد حضور يافت و با خواندن دعاي تحويل سال، سال نو هجري شمسي را به همه ملت ايران و تمامي فعالان صنعت حمل و نقل هوايي تبريك گفت.
وي در ادامه، از انجام بيش از 8هزار و 500 پرواز در فصل سفرهاي نوروزي خبرداد و اظهارداشت: تا پايان اين فصل تعداد پروازهاي داخلي و خارجي به 17هزار پرواز بالغ خواهد شد.
كاپيتان نخجواني، پس از بازديد از واحدهاي برج مراقبت پرواز، اپرچ، بخش هاي عمليات الكترونيك، يگانهاي نظامي و انتظامي، كشيك هاي مديريت ترمينال شركت هاي هواپيمايي به استقبال مسافران اولين پرواز در دقايق آغازين سال 1391 در ترمينال 2فرودگاه مهرآباد رفت و با اهداي شاخه گل سال نو را به مسافران اين پرواز تبريك گفت.
معاون وزير راه و شهرسازي، به ديدار نوروزي رييس پليس فرودگاههاي كشور رفت و در جمع پرسنل پليس فرودگاههاي كشور حاضر شد.
رييس سازمان هواپيمايي كشوري، همچنين در جمع كاركنان مركز كنترل فضاي كشور (سنتر) حاضر شد و ضمن تبريك سال جديد از قسمتهاي عملياتي اين مركز بازديد كرد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار