نایب رئیس شورای شهر سرعین گفت: تعلل د ر احداث کمپ‌های ورزشی تیم‌های ملی در سرعین قابل قبول نیست چرا که این تعلل اعتبار شهر سرعین را زیر سئوال می‌برد.

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ از اردبیل، صادق احمد‌پور در نشست با مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر در راستای ساماندهی وضعیت شهری سرعین همزمان با آغاز سال نو اظهار داشت: مردم و معتمدین شهر باید از شورای شهر حمایت کنند اما علیرغم اینکه سرعین چهارمین قطب گردشگری و ویترین و نگین استان اردبیل محسوب می‌شود هنوز حمایتی از سوی مقامات استانی دیده نشده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه آن طور که شایسته سرعین است به آن توجه نشده و به توسعه آن هیچ کمکی نشده است.

نایب رئیس شورای شهر سرعین با انتقاد از تعلل در احداث کمپ ورزشی تیم‌های ملی در سرعین یادآور شد: علیرغم اختصاص 20 هکتار زمین برای احداث این کمپ و اختصاص 25 میلیارد تومان اعتبار برای آن هنوز این پروژه که یک پروژه ملی در شمال غرب محسوب شده بلاتکلیف مانده است.

احمد‌پور با اشاره به اینکه در ماندگاری مسافر در سرعین نیز باید فکری متقن و مناسب اندیشیده شود ادامه داد: مسافری که وارد سرعین می‌شود در شش ساعت دوم حضور خود تفرجگاهی برای گردش پیدا نمی‌کند و لازم است در این راستا زیر‌ساخت‌هایی ایجاد شود.

 در ادامه این نشست عضو شورای شهر سرعین نیز نواقص و مشکلات طرح جامع سرعین را بسیار بالا اعلام کرد و اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری سرعین در این خصوص جلسات مکرری را با مسکن و شهرسازی برگزار کرده و در راستای رفع آن راهکارهایی ارائه کرده است.

شهریار موسی‌زاده تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و امکانات گردشگری سرعین انتظار می‌رود حمایت اعتباری ویژه‌ای در حد و شان این شهر صورت گیرد تا بتوانیم جوابگوی مردم و گردشگران میلیونی این شهر باشیم./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.