اسامی برگزیدگان بخش عکس و پوستر فیلم جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4- اترک در بجنورد اعلام شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4- اترک؛ هیئت انتخاب و داوری بخش عکس و پوستر فیلم این جشنواره که متشکل از مجتبی آقایی سربزه، حسن غفاری و امیر علی جوادیان بود از میان یک هزار و 60 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره 72 اثر را برای رقابت نهایی برگزیدند وکه از این میان برترین های را نیز به شرح ذیل اعلام کردند:

براین اساس لوح تقدیر برای مجموعه عکس ها به میثم امانی از تربت حیدریه، مسعود شیخ ویسی از زاهدان و نیز سیامک ایمان پور از بجنورد، اهدا شد.

همچنین هیئت داوران "داود عامری" از گرگان برای مجموعه عکس ها با اهدی تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عنوان نفر اول برگزیده اعلام کردند.

هیئت داوران همچنین "مهدی بهزیون" از نیشابور با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی به عنوان نفر دوم برگزیده معرفی کرد.

براساس این گزارش "عصمت یادگاریان" از بجنورد از سوی هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان نفر سوم برگزیده این بخش معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این بخش تندیس جشنواره و جایزه نقدی به «سعید گلی »از تربت حیدریه به عنوان استعداد جوان برای مجموعه عکس ها اهدا شد.

در بخش پوستر فیلم نیز هیئت داوران " آزاده کیان خواه " برای پوستر فیلم "زندگی و مرگ" از بجنورد و " پوریا زارعی استاد" برای پوستر فیلم "پنج و ده دقیقه" از بجنورد مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این بخش "سید محمد حسینی" برای پوستر فیلم "قربانی" از بیرجند بادریافت تندیس جشنواره و جایزه نقدی، "مهدی تقی زاده " برای پوستر فیلم "بیگ بنگ" از زاهدان با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی و نیز "حمید اسماعیل بیگی" برای پوستر فیلم "بلندگو ها برای چه کسی به صدا در می آیند" از کرمان با دریافت لوح تقدیر و جایزهنقدی به ترتیب عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده این بخش معرفی شدند.

گفتنی است؛ یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4- اترک در 4 بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه، عکس و پوستر فیلم با حضور استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی از 21تا 23 اسفند سال جاری در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار