حسن غفوري فرد با اعلام خبر سفر هيئت پارلماني تركيه به ايران، از رايزني پيرامون مسائل منطقه در ديدار اين هيئت با مقامات پارلماني و سياسي كشورمان خبر داد.

حسن غفوري فرد رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درخصوص سفر هيئت پارلماني تركيه به ايران گفت: اين سفر، به منظور رايزني در خصوص مسائل سياسي منطقه و فلسطين و  در جهت نزديكي هر چه بيشتر كشورهاي اسلامي به يكديگر صورت خواهد گرفت.

وي با اشاره به اينكه اين هيئت پارلماني هم اكنون در ايران بسر مي برند افزود: گروه دوستي ايران و فلسطين در ساعت 15 امروز(يكشنبه) با نمايندگان پارلمان تركيه ديدار خواهند داشت.

غفوري فرد خاطر نشان كرد: بيداري اسلامي،مساله سوريه و استقرار سپر موشكي ناتو در تركيه از ديگر موضوعات مورد بحث در اين نشست ها است.

شايان ذكر است هئیت پارلمانی ترکیه طي چهار روز اقامت در ایران، با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، حسین شیخ الاسلام دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین و حسن غفوری فرد رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین، سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه فلسطین و تنی چند از مقامات سیاسی کشور دیدار می‌کند.
 

 

 



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار