سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص ارزیابی اش از قرعه ایران در گروه "a مرحله گروهی جام جهانی 2014برزیل گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در روه نسبتا راختتری نسبت به گروه b در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل قرار گرفته است.

ابراهیم قاسم پور سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تیم فوتبال کره جنوبی تنها تیمی است که می تواند برای تیم ملی درد سر ساز شود تیم های فوتبال لبنان و ازبکستان هم حریفان آسانتری نسبت به تیم های فوتبال عراق واسترالیا در گروه b هستند.

وی درباره تمایل کی روش به همگروهی با استرالیا بیان داشت: به نظرم کی روش شناخت درستی از تیم ملی فوتبال استرالیا ندارد زیرا که این تیم فیزیکی و قدرتی بازی می کنند ونسبت به تیم ملی فوتبال کره جنوبی قدرتمند تر است.

وی درباره شانس تیم ملی در صعود به جام جهانی 2014 برزیل بیان داشت: تیم ملی فوتبال پتانسیل صعود به جام جهانی را دارد در صورتیکه که هزاران اتفاق غیر قابل پیش بینی برای تیم ملی پیش نیاید.

قاسمپور درباره بازی تیم فوتبال مس کرمان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ یازدهم گفت: ما تیم فوتبال پرسپولیس را بعد از بازی سختش با الهلال عربستان در جام باشگاه های آسیا آنالیز کردیم و با شناخت کامل به مصاف این تیم می رویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما هدفمان در لیگ برتر در وهله اول حفظ تیم در لیگ یازدهم است و بعد به دست آوردن جایگاه مناسب نسبت به حریفانشان در لیگ است .

گفتنی است، تیم ملی فوتبال در گروه a مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل با تیم های قطر، لبنان، کره جنوبی و ازبکستان هم گروه است./با
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار