ياد و خاطره "ناصر عبدالهي" اسطوره موسيقي پاپ كشورمان در كنسرت "مهدي مدرس" همزمان با اجراي يكي از قطعه هاي وي، گرامي داشته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ؛حاضر در كنسرت مهدي مدرس در اريكه ايرانيان،پس از اجراي نخستين قطعه مدرس قطعه پرواز را از آلبوم مدرس شمال براي مخاطبان اجرا كرد و درباره اين قطعه توضيح داد كه ترانه اين آهنگ در ماه مبارك رمضان به وي ارائه شده و به دليل اينكه اين ترانه مملو از حس و حال عرفاني بود،وي اجرايش را پذيرفت.

                  
در بخش ديگر اين كنسرت،مهدي مدرس قطعه "چتر شكسته" را براي طرفداران خود اجرا كرد و يادي هم از فرزاد فرزين كرد،به دليل اينكه اين قطعه را نخستين بار با همراهي وي اجرا كرده است.

                 
مهدي مدرس قطعه "يه روز دلم گرفته بود" را با بزرگداشت ياد و خاطره ناصر عبدالهي اسطوره موسيقي پاپ ايران با شور و حالي بي نظير براي مخاطبان حاضر در سالن اجرا كرد و همراهي هواداران نيز هنگام اجراي اين اثر فوق العاده بود.

               
از جمله ساير قطعاتي كه توسط مدرس در كنسرت وي اجرا شد،مي‌توان به بيد مجنون،خوابم نمي‌بره،امشب دوباره،خداحافظي، اشكام مثل بارون،دوستم نداري و قطعه ليلا با اجراي همزمان انوشيروان تقوي و مهدي مدرس اشاره كرد.

              
مدرس در بخشي از برنامه به معرفي ميهمانان حاضر در كنسرت پرداخت كه از جمله نام آن ها مي‌توان به مهدي يغمايي،محمد زارع،عمو نيكلي برنامه گروه شاپرك،"نيكزاد" رهبر اركستر فرزاد فرزين و كيوان عرب تهيه كننده اين برنامه اشاره كرد.
از جمله اعضاي اركستر مهدي مدرس مي‌توان به مجيد كاشانيان- رهبر اركستر و نوازنده كيبور،محسن افشار -درام،ايرج همدمي -كيبورد و آهنگساز تخصصي در ساخت موسيقي فيلم،حسين خواجه نوري- فلوت،سعيد عليزاده -گيتار باس،سياوش معتمدي- گيتار الكتريك،بهروز ميرزايي -گيتار و حسين كيا به عنوان نوازنده پركاشن اشاره كرد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
سيمين امامي
۱۳:۲۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
سلام دوستون دارم مخصوصاً رهبر اركستر تونو