بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ که به طور رسمی با نام "بازی‌های المپیاد سی‌ام" شناخته می‌شود و قرار است از تاریخ ۲۷ ژولای تا ۱۲ آگوست ۲۰۱۲ در شهر لندن برگزار شود اکنون در حال آماده سازی است. از ساخت ورزشگاه‌های جدید و دهكده المپیك گرفته تا تجهیز و نوسازی ورزشگاه‌های قدیمی که در این دوره از المپیک از آنها استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، در این رابطه میتوان گفت، از هم اکنون فقط 75 روز تا حمل نمادین مشعل بازیهای المپیک تابستانی 2012 لندن به کشورهای مختلف دنیا مانده و پس از این سفر دو ماهه این مشعل به محل استقرار اصلی خود در استادیوم المپیک لندن بازگردانده خواهد شد. در حال حاضر در کنار رویدادهای ساخت و ساز محل های برگزاری المپیک، تمرینات شرکت کنندگان در المپیک امسال و همینطور بازی های پارا المپیک بشدت در جریان است که تصاویر زیر گویای این واقعیت است ...

عده‌ای معتقدند كه میزبانی المپیك لندن به رشد اقتصادی بریتانیا كمك خواهد كرد و مزایای آن از معایبش در سایه ی بحران مالی اروپا بیشتر است. چراکه همه دنیا بازی‌های لندن را تماشا می‌كنند و این فرصتی برای بریتانیا است كه تكانی به خود بدهد. همچنین باید به یاد داشته باشیم كه بخش زیادی از بودجه المپیك صرف بهینه سازی زیرساخت‌های شهر لندن می‌شود و برای پیشرفت و توسعه این شهر بسیار مفید خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.