مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم گفت:‌ در پی مسمومیت دیروز دانش‌آموزان رباط کریمی به دلیل توزیع شیر فاسد، توزیع شیر در مدارس رباط کریم تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

ذاکری مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل فاسد بودن شیرهای توزیع شده دربین دانش‌آموزان توزیع شیر در مدارس رباط کریم متوقف شده است.
وی با اشاره به این که در حال بررسی علت آلودگی شیرهای توزیع شده هستیم خاطر نشان کرد: امروز نیز شیر در بین دانش‌آموزان مدارس رباط کریم توزیع نشد.

*خط تولید شیر در شهرک صنعتی نصیرآباد پلمپ شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم گفت: به دلیل مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در روز گذشته امروز صبح خط تولید شير در شهرک صنعتی نصیرآباد پلمپ شد.
در این خصوص مقدم رئیس آموزش و پرورش رباط کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: توزیع شیر فاسد در نوبت صبح دیروز مدارس رباط کریم بسیاری از دانش‌آموزان این شهرستان را راهی بیمارستان کرد.
مقدم گفت: با افزایش شمار دانش‌آموزان مسموم موضوع با شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری رباط کریم در میان گذاشته شد و امروز صبح خط تولید شیر در شهرک صنعتی نصیرآباد پلمپ شد.
رئیس آموزش و پرورش رباط کریم با اشاره به این که هم اکنون کارشناسان شبکه بهداشت و درمان رباط کریم به همراه متخصصان دانشگاه تهران در حال بررسی علت آلودگی شیرها هستند خاطر نشان کرد:‌ خوشبختانه وضعیت حاد مسمومیت نداشتیم و حال دانش‌آموزان مساعد است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار